سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]

Faded Memories
سه شنبه 88/5/20 ::  ساعت 11:33 صبح

ای دوست....

منم سرگشته ی حیرانت ای دوست!
کنم یک باره جان قربانت ای دوست!
دلی ناسازِ شوق وصل کویت....
ز هر سر بر سر پیمانت ای دوست!
دلی دارم در آتش خانه کرده....
میان شعله ها کاشانه کرده....
دلی دارم که از شوق وصالت....
وجودم را ز غم ویرانه کرده....
من آن آواره ی بشکسته بالم....
ز هجرانت فتاده،رو بر زوالم....
منم آن مرغ سرگردان و تنها!
پریشان گشته شد یک باره حالم....
ز هر سر بر سر سجاده کردم....
دعایی بر آن دلداده کردم....
دلا تا کی اسیر یاد یاری!!؟؟
ز هجر یار ، تا کی ناله داری؟؟
بگو تا کی ز شوق روی لیلی....
تو مجنون پریشان روزگاری....
پریشانم....پریشان روزگارم....
من آن سرگشته ی هجر نگارم....
کنون عمری است با امید وصلت....
درون سینه آسایش ندارم....
ز هجرت روز و شب فریاد دارم....
ببین داد از دلی ناشاد دارم....
درون کوهسار سینه ی خود....
هزاران کشته چون فرهاد دارم....
چرا ای نازنینم بی وفایی؟؟؟!!!
دمادم با دل من در جفایی....
چرا آشفته کردی روزگارم؟؟؟!!!
عزیزم....! دارد این دل هم خدایی....
عزیزم....! دارد این دل هم خدایی....

...:::>دوستت دارم <:::...

 


¤ نویسنده: پویا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه

:: کل بازدیدها :: 
52227

:: بازدیدهای امروز :: 
3

:: بازدیدهای دیروز :: 
5


:: درباره من :: 

Faded Memories
پویا
دل تنگی های یک ....

:: لینک به وبلاگ :: 

Faded Memories

:: پیوندهای روزانه ::

عشق گمشده [52]
حرف های ناتمام....(دکتر شریعتی) [154]
باهمیم تا مال هم شیم [32]
Free Pics UPLOAD [7]
مرجع دانلود ایرانیان [47]
تنها [24]
[آرشیو(6)]


::آرشیو وبلاگ ::

تنهاترین تنها
آغازی دوباره
رویای ....

:: لوگوی دوستان من ::



::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

::موسیقی وبلاگ ::

:: اشتراک درخبرنامه ::