سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

چون دانشمند بمیرد، همه چیز حتی ماهیان در دریا بر او بگریند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

Faded Memories
شنبه 88/6/28 ::  ساعت 9:51 صبح

به علامت سؤال فکر میکنم....یا شایدم بهتر باشه بگم به علامت های سؤال....خیلی....

تو هم فکر کن....اما نه به اندازه ی من....

من و تو .... بگم ما .... زوده؟ شایدم خیلی دیره....

ما هنوز علامت های سؤال زیادی داریم....نه؟!

شاید علامتهای سؤال من و تو رو بعضی های دیگه هم داشته باشن....البته منظورم این بود که بعضی ها بعضا بعضی از علامت های سوال ما رو دارن

علامت های سؤال خطرناک اند .... البته ، نه همیشه....

وقتی خطرناک میشن که هرچی برا فهمیدن اونورشون تلاش میکنی

به هیچ جا که نمیرسی هیچ.....تازه علامت هات هم زیادتر میشن

....

اینقدر ذهنم از علامت های سوال پر شده که بعضی از شبا ، خواب بعضی از علامت های سؤال رو می بینم

....

گاهی فکر کردن به اینکه، اونور این علامت ها چیه.... یا بهتر بگم .... میتونی اونور چیزی پیدا کنی یا نه....دیوونه ات میکنه

خسته ام از این آدما

آدمایی که یا بهت میگن + بیاندیش و یا اکثریتشون که بهت میگن فقط و فقط  --  نگر باش.

اما هیچوقت به ما ( اینجا خودم رو میگما....شاید تو بلد باشی)یاد ندادن که واقعیت ها رو ببینیم.


¤ نویسنده: پویا



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه

:: کل بازدیدها :: 
52034

:: بازدیدهای امروز :: 
11

:: بازدیدهای دیروز :: 
14


:: درباره من :: 

Faded Memories
پویا
دل تنگی های یک ....

:: لینک به وبلاگ :: 

Faded Memories

:: پیوندهای روزانه ::

عشق گمشده [52]
حرف های ناتمام....(دکتر شریعتی) [154]
باهمیم تا مال هم شیم [32]
Free Pics UPLOAD [7]
مرجع دانلود ایرانیان [47]
تنها [24]
[آرشیو(6)]


::آرشیو وبلاگ ::

تنهاترین تنها
آغازی دوباره
رویای ....

:: لوگوی دوستان من ::



::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

::موسیقی وبلاگ ::

:: اشتراک درخبرنامه ::